Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Ginekomastija ili ne

Objavljeno: 21.06.2013.

Poštovani, nadam se da ću na ovom portalu naći odgovore i pomoć vezano za moj problem. Imam 25 godina, visok sam 190 cm, i težak 106 kg, u zadnjih 1,5 godinu sam smršavio 15 kila, aktivno se bavim sportskim aktivnostima 4 puta tjedno, pazim koliko toliko na prehranu ali sam primjetio da imam neki oblik ginekomastije, to je bar moje mišljenje, nisam otišao kod specijalista, nego sam to sam pomislio jer nikako ne uspijevam pomoću vježbi s utezima maknut ta izražena prsa. Prijatelj mi je rekao da se te stvari događaju ljudima koji se "skinu" sa kure steroida, pa sa NOLVADEX tabletama riješe taj problem. Naravno,znam da uzimanje tableta koje koriste žene oboljele od karcinoma nisu nikakvo riješenje, pa me zanima postoji li neko rješenje osim operacije, zahvaljujem unaprijed i lijep pozdrav, Mario

Na žalost , na ovom portalu sigurno nećete naći odgovore na pitanja koja ste postavili jer ona ne spadaju u domenu ginekologije. Moja napomena koja nema nikakve veze sa ginekologijom ali ima veze sa zdravim razumom- jeste li Vi , mladi čovječe (navodite da imate 25 godina) barem približno svjesni što radite Vašem organizmu – ”skidate se sa kure steroida”- za to sportaši ili njihovi treneri doživotno ostaju bez licenci za rad. Mislite da je to zato što je takva kura dobra i korisna? Prije svega treba uopće netko kvalificiran kazati da li imate te ginekomastiju ili ne . Dijagnoza i potreba za terapijom nikako ne može biti odraz Vaše ocjene gledajući se pred zrcalom! Nije naravno nemoguće da kao posljedicu korištenja različitih simulativnih preparata doista i dobijete ginekomastiju ali tada zaista imate veliki hormonski poremećaj u organizmu (a taj poremećaj traje već duže vrijeme) i njega treba što prije tretirati i korigirati od profesionalaca koje to znaju i mogu ! Vi sada već sebi ”propisujete” Nolvadex (doista lijek koji se koristi u liječenju karcinoma dojke). Zar doista mislite da je ozbiljna farmakoterapija uzimanje bomobna u različitim bojama – danas ove , sutra one a treći dan ćemo treće

 

Slična pitanja