Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Gljivična infekcija vlasišta

Objavljeno: 10.10.2012.

Sportašica sam i dugo sam vrijeme osjećala svrab u kosi, neposredno iznad uha. Liječnica mi je najprije pripisala Imozol kremu koja je na neko vrijeme riješila svrab. No, nakon nekog vremena svrab se ponovno vratio, dobila sam novu kremu Belogent, a nakon potrošene tube dobila sam Beloderm. U tom sam periodu bojala kosu. Otpalo mi je kose upravo na tom dijelu gdje sam mazala kremom. Nakon posjeta dermatologu utvrđena mi je gljiva Trichophyton tonsurans i dobila sam lijek Lamisil kremu. To sam također mazala, gljiva se povukla i doktorica je preporučila da se mjesto maže još 2 tjedna, a nakon toga prekine mazanje. Problem je u tome što znam povremeno ponovno osjetiti svrab, a i brine me što mi je kosa počela rasti ali jako slabo i rijetko. Ima li krema kakve veze s time i da do iduće kontrole ipak namažem s Lamisilom (strah me da ne izgubim kosu). Gljiva mi se pojavila i na nozi, također je prošla sve navedene kreme i ondje mi također dlačice gotovo da i ne rastu, odnosno vidljive su, ali u razini kože... Nikako da probiju van. Što mi je za činiti? Unaprijed hvala na odgovoru.

Poštovana,
ispad kose nije povezan s Lamisil kremom, niti bojanjem kose. On je posljedica gljivične infekcije, koju je (vrlo vjerojatno) pogoršala Belogent, odnosno Beloderm krema. Lamisil krema je dobar terapijski izbor, no (obično) nedostatan. Gljivične infekcije (osobito vlasišta i gljivama roda Tricophyton) vrlo su tvrdokorne i za njihovo liječenje uz kremu gotovo su uvijek nužne i odgovarajuće tablete. Savjetujem da do kontrole mažete Lamisil kremu. O svojim sumnjama razgovarajte sa svojim dermatologom.

dr. Jelena Meštrović Štefekov

Slična pitanja