Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Godišnje doba pogoršava seboroični dermatitis

Objavljeno: 03.11.2016.

Ne znam odakle da krenem. Imam 19, uskoro 20 godina i naravno kao svaki treći tinjedzer  vodim bitku sa suhom kozom i potkožnim aknama. Sto se tiče akni, patile su me od 16. Početkom 17. 10-12 akni na svakoj strani lica, sto sam i istiskao. Kako sam zivio u hladnoj Švedskoj tako sam normalno i otišao kod doktora koji mi je dao neku jaku kremu sa nekakvim ' steroidima ' koja mi je doslovno pojela i isušila kozu i naravno rjesila ' akne ' za 70% Danas, godinu i pol nakon tog se pojavi tu i tamo poveći prištić i potkožna akna koja mi bude i do 3tj na licu. Uz akne,trenutni moj najveći problem je suha i perutava koza. Sto bi bilo dobro? Koju kremu? Tabletu? Pokusao sam sa limunom, medom i cimetom, nivea, nevenovom kremom itd. Sto se hladnije vrijeme blizi, koza mi je sve gora. Inače sam dosta ' bjel' tip i imam jako osjetljivu kozu. Molim vas, svaki savijet je dobro dosao. Mogu vam i sliku poslati ako je moguće da vam olaksam u odgovoru. U obitelji nitko nije imao akne i probleme s kozom. Svi su tamnoputi.. ja sam ' svijetliji ' tio Spol:Muško Visina:1.80m Tip koze: Osjetljiva

Smješteno u Kožne promjene

Poštovani Prije svega ne vjerujem da ste koristili steroidnu kremu za prištiće!? Ako jeste, onda je to svakako bila greška. Ukoliko ste koristili retinoide koji su lijek izbora za akne, tada je moguća nus pojava suhoća i ljuštenje. Ipak na temelju svega mogu zaključiti da Vam se sezonski na prijelazu godišnjih doba pogoršava seboroicni dermatitis koji je najčešće u podlozi kod osoba koji imaju akne. Savjetujem da pod stručnim nadzorom koristite imunomodulatore u obliku lokalnih preparata, a olakšavate suhoću i prhutanje preparatima koji imaju oznaku DS na sebi.

Slična pitanja