Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Dermatologija

Hashimotov thyroiditis za posljedicu može imati prorjeđenje u vlasištu

Objavljeno: 09.09.2020.

Imam 22. godine. Unazad par godina nemam uopće dlaka po rukama, nogama i vidno mi se prorijedilo vlasište. Imam problema sa štitnjačom hipotireoza i redovito pijem euthirox 100. Drugih problema nemam. Dermatolog mi je prepisao minoxidil sol 5% za vlasište što mi najviše smeta, no nema pomaka. Dijagnoza: effluvium capillorum androgentica susp. Prorijeđenje vlasi u frontalnom i parijetalnom dijelu vlasišta gtrihopski vidljivi atrofični areali, žute golube, po jedna vlasi iz folikula, light pull neg. Išla sam na pregled gin., jajnici su mi u redu. Nikakvih problema nisam imala i stvarno ne znam što bi moglo utjecati na to, i kako liječiti.

Smješteno u Dermatologija

Savjetovala bih da napravite status spolnih hormona, kako bi se isključila tzv hiperandrogenemija (povišene razine muških spolnih hormona), koja može biti uzrok prorjedenja vlasišta androgenetskog tipa. S obzirom da imate hipotireozu, u podlozi se najvjerojatnije nalazi autoimuna bolest štitnjače (Hashimoto thyroiditis) koja za posljedicu ponekad može imati i gubitak dlaka i prorjeđenje u vlasištu. Nastavite s primjenom minoxidila, potrebno je više mjeseci primjene kako bi se vidjeli prvi rezultati.

Slična pitanja