Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!

Htjela bih se udebljati, a liječim hipotireozu

Objavljeno: 24.05.2017.

Poštovanje. Imam 26 godina. Prije trudnoće sam imala 55 kg. U trudnoći sam dobila 12, da bi svega dva tjedna nakon poroda opet bila na 55 kg. Inače sam takve građe oduvijek i teško dobijam na kilaži. Voljela bih neki savjet što napraviti da se zdravo udebljam barem 5 kg. Visoka sam 167 cm. Liječim hipotireozu već 6 godina, a unazad 4 godine pijem tablete. Pošto sam rodila prije dva tjedna dosta malo spavam zbog bebe i znam da i to ima utjecaj. No htjela bih dobiti koju kilu. Hvala unaprijed!

Smješteno u

Poštovana, ženama nakon poroda je otprilike potrebno onoliko vremena koliko je potrebno za debljanje u trudnoći, toliko je vremena potrebno i za mršavljenje nakon poroda.

Naravno, ubrzani tempo nakon poroda kod nekih žena djeluje da više mršave, ali neke se čak u tom periodu udebljaju. Sve je vrlo individualno....

Pogotovo ako imate hipotireozu, kada bi trebali ponovno kontolirati hormone.

Želite li se udebljati, učinite to postupno. Ravnomjeran dobitak od pola do jednoga kilograma na tjedan dopustit će vašemu tijelu da poveća mišićnu masu, a ne samo mast.

  1. Jedite namanje tri uravnotežena obroka dnevno.
  2. Ako nemate apetit, jedite šest malih obroka dnevno.
  3. Jedite hranu koja sadrži veći postotak masti, kao punomasno mlijeko, voćni frape ili jaje s mlijekom; sirovo povrće s raznim umacima ili povrće koje sadrži škrob.
  4. Kruh i krekere jedite s margarinom, maslacem od kikirikija ili s džemom.
  5. Upotrebljavajte guste umake.
  6. Između obroka jedite visokokaloričnu hranu kao što je suho voće, orasi, sladoled i voćni frape.
  7. Učinite doba obroka ugodnim i opuštenim koliko god je to moguće; to možete učiniti tako što ćete planirati obroke unaprijed i jesti s prijateljima.
  8. Priređujte hranu koja dobro izgleda i koja je ukusna.
  9. Jedite hranu koja će vas brzo zasititi tek na kraju obroka. Npr. tekućine i hrana bogata vlaknima (salate, povrće, voće).
Slična pitanja