Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Neurološki problemi

Izgubljen osjet

Objavljeno: 22.09.2014.

Pozdrav, imam 46 godina,180cm i 105kg. Ovisnik sam o opijatima i pijem dnevno 50 mg metadona kao terapiju. U zadnjih 2-3 tjedna, primijetio sam da sam na desnoj strani vlasišta, tj. kože na glavi, nemam osjet dodira, kao da mi je dio kože odrvenjen. Postoji mali osjet, ali u biti, kad se dodirnem ne osjećam to kao obično, isto tako osjet na bol je nestao. Primijetio sam to tokom češljanja i zabrinut sam zbog toga. Da li je to nešto zbog čega bi se trebao zabrinuti?

Smješteno u Neurološki problemi

Poštovani! Tegoba koju navodite može biti povezana s uzimanjem opijata. Može se raditi o oštećenjima perifernih živaca koji inerviraju područje u kojem nemate osjet. Savjetujem Vam da se javite neurologu na pregled. Potrebno je učiniti neurološki pregled i EEG mozga, a neurolog će procijeniti da li je potrebno učiniti MR mozga.