Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Kontracepcijske tablete i upala

Objavljeno: 29.01.2013.

Dobar dan, imam važna pitanja za vas. Prije godinu dana koristila sam kontracepcijske pilule Novynette. Majka mi je med. sestra u Šibeniku i popila sam samo 3 tablete i onda prestala, jer mi je majka savjetovala da prestanem da to nije za moj organizam, od tada imam dosta problema bila sam napraviti papa test i pokazuje mi bakterije 2 kategorija. Menstruaciju vise nemam normalnu,iza menstruacije 10 dana pojavi mi se tamno smeđi iscjeljak,peckanje i sve mi traje do menstruacije, a dolazi mi 28.12(bi trebala doći). Koristila sam Becutan dječju kremu za peckanje, a za smeđi iscjeljak neznam što mi je činit. Dajte mi vi savjet što da učinim da mi ovo zauvijek nestane. Unaprijed hvala!

Ako sam dobro razumjela, ova priča ima godinu dana? Kad se pojavio smeđi iscjedak, tek sad? Koliko vam je godina što je ginekolog rekao na to što ste odustali od kontracepcije?
Nije mi poznata dijagnoza "2 kategorija" bakterija. Niste naveli jeste li radi upale u PAPA dobili ikakvu terapiju, s Becutanom ona neće proći.
PAPA test nema veze s uzimanjem kontracepije.
Smeđi iscjedak je znak nekakvog hormonskog disbalansa, koje se jedino može riješiti uzimanjem drugačijeg hormonskog pripravka.
Sve skupa, ne mogu vam pomoći više, jer mi je pitanje nejasno, otiđite na pregled kod ginekologa, radi određivanja terapije.

Slična pitanja