Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problematično vlasište

Kosa mi se uz terapiju još više prorijedila - je li to normalno?

Objavljeno: 07.12.2010.

Imam 20 godina i kosa mi se jako prorijedila. Počeo sam koristiti Pilfud losion 2%. Međutim, kada ga utrljavam u kožu tjemena, na prstima mi uvijek ostane određen broj dlaka, možda 20-ak.... Isto mi se dešava i kada perem kosu. To me brine, strahujem da mi se kosa ne prorijedi i više. Da li je to normalno? Hvala vam unaprijed na odgovoru, N. S.

Poštovani,
Pilfud losion bi trebao zaustaviti ispadanje vlasi, a obično se koristi 3 - 4 mjeseca. Preporučuje ga uglavnom dermatolog. Ako još niste obavili pregled dermatologa, svakako to učinite, da bi vam se pregledale vlasi i odredila točna dijagnoza, a možda ćete morati obaviti i neke pretrage.

Slična pitanja