Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ostalo

Krvarenje kože

Objavljeno: 15.01.2015.

Poštovanje, moj otac ima 57 godina, oko 100 kg i 189 cm visine. Inače ima problema sa štitnjačom a zbog tromba od 6.mjeseca pije tablete za razrjeđivanje krvi. Jučer dok se odmarao počela mu je teći krv kroz kožu. Na koži nema ranu niti je koža otvorena nema niti prištića samo se blago crveni. Tek sutra planira liječniku jer je nemaran što se tiče doktora pa me zanima je li to opasno i što bi to moglo biti? Hvala

Smješteno u Ostalo

Vaš otac se mora hitno javiti liječniku, jer  je vjerojatno doza lijeka koju uzima za razrjeđivanje krvi prevelika. Kod propisivanja jednog od takvih najčešće propisivanih lijekova potrebno je kontrolirati zgrušavanje krvi (PV, APTV, INR), svaka 2-3 tjedna. Danas postoje i noviji lijekovi kod kojih to nije potrebno, ali s njima još nemamo toliko iskustva kao s prethodno navedenim lijekom. Kod takvih lijekova uvijek je potreban poseban oprez kod određivanja doze, ali i pridržavanja bolesnika u redovitosti uzimanja terapije, dijetom  i kontrolama krvi.

Slična pitanja