Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Krvarenje nakon uzimanja utrogestala

Objavljeno: 31.01.2018.

Poštovani, Imam 20 godina, saznala sam 19.01.2018 da sam u drugom stanju,betaHCG bila je 1694. Otišla sam kod ljekara koji mi je uradio UZ zbog pojave braon tragova. Rekao je nakon UZ "ovo je loše, postoji folikul koji je slabo prokrvljen, plod se ne vidi" predložio je da ponovim betu HCG i da mu donesem. Beta je iznosila 3263. Dao mi je da pijem utrogestal 2x1 i folnu kiselinu 1x1. Nakon uzetog lieka ujutru sve se smirilo ali, uvečer kada sam vaginalno stavila tabletu krenuli su bolovi nalik menstrualnim i krvarenje. Ponovo sam se javila ljekaru koji mi je dao da primam progesteron na svaka 3 dana i da nastavim s terapijom. Ne znam da li je normalno sto mi se javlja krvarenje nakon uzimanja utrogestala i jako se brinem da nije došlo do spontanog pobačaja? Slijedeći UZ radim 01.02.2018 U napried hvala na odgovoru

Smješteno u Ginekološke smetnje

Svakako biste trebali otići na pregled da se utvrdi da li se trudnoća uredno razvija ili ne, svako krvarenje u trudnoći treba kontrolirati.