Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihijatrija

Lamictal i bipolarni poremećaj

Objavljeno: 19.09.2019.

Muška osoba, star 54 g. ima dijagnozu bipolarnog poremećaja s primarnom depresijom. Pije lamictal tablete. Svaka 2-3 mjeseca ide na kontrolu i doktor mu povećava dozu. Njegovo stanje je uvijek isto. Nema većih promjena. Međutim, kada on popije tu tabletu skroz se izgubi, kao da ga tablete blokiraju, ne može normalno funkcionirati, razmišljati, pričati, čak mu se jezik zaplete. Djeluje i izgleda kao da je "drogiran" ako tako mogu reći. To traje već duže od 8 g. Da li ima potrebe za traženjem drugog mišljenja? Da li tako mora biti tj. da li te tablete tako djeluju i do kada?

Smješteno u Psihijatrija

Iz vašeg pitanja sam iščitala da muškarac od 54 godine uzima samo Lamictal za bipolarni poremećaj i da mu psihijatar na kontroli stalno povećava dozu. Moguće je da je povećanje doze dio redovnog plana liječenja, morate pitati. Naravno da osoba koja ima bipolarni poremećaj i koja uzima stabilizatore raspoloženja kao što je Lamictal ne mora biti prepotopljena - izgledati kao da je "drogirana". Ako ta muška osoba samo s Lamictalom nema simptome bolesti kroz 6 godina onda je to dobro. Možete uvijek potražiti drugo mišljenje što se daje nakon pregleda uživo.

Slična pitanja