Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Lice mi se jako masti, a od terapije imam neke čudne plikove po licu!?

Objavljeno: 27.12.2011.

Bok! Imam 18 godina. Lice mi se dosta masti (T-zona). Često se pojavljuju sitni bijeli prištići. Kod svog dermatologa sam dobila terapiju koja se sastoji od Sebiuma AI (gel i krema), a otprije tjedan dana navečer stavljam Sona kremu. Područje nosa i obraza mi se dosta crveni i vidljive su sitne kapilare. Ponekad se jave i crveni plikovi. Što preporučujete? Hvala.

Smješteno u Kožne promjene

Poštovana,
Terapija koju ste počeli koristiti je dobra, ali s obzirom da ima i svoje nus pojave, treba biti oprezan. Ukoliko je iritacija previše izražena, trebali biste kombinirati neku hidratantnu kremu koja umiruje, a ne masti kožu. Preporučam Effaclar H. Sona kremu nanosite u tankom sloju, samo navečer ili svaku drugu večer. Ujutro možete nastaviti s proizvodima koji imaju AI oznaku. Ponekad je potrebno kombinirati više preparata i metoda za bolji rezultat.

Slična pitanja