Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Lupanje srca, glavobolja, umora i slabost nakon odstranjivanja čokoladne ciste

Objavljeno: 26.04.2016.

Poštovanje. Imam 32 godine i prije 5 mjeseci sam operirala čokoladnu cistu na lijevom jajniku. Ciklusi su redoviti. Ostavljen jedan manji dio jajnika. Krvarenje mi je čudno s ugrušcima prva dva dana krvarenja. Drugi dan dosta jako. Treći dan slabije i onda do 6. dana smećkasti iscjedak. Nakon operacije su se pojavile i smetnje u vidu lupanja srca, glavobolja, umora, pritiska u prsima, slabosti. Rađene su pretrage. Hormoni štitnjače i holter ekg uredan, tako da je i to isključeno. Je li to sve može biti povezano sa spolnim hormonima i što je uzrok ugrušaka za vrijeme krvarenja? Hvala

Mišljenja sam da niti jedan od navedenih simptoma i smetnji nemaju veze s učinjenim operativnim zahvatom. ”Neobična” odnosno neuobičajena krvarenja sa ugrušcima su vjerojatno posljedica poremećaja u radu jajnika, odnosno mišljenja sam da se radi o ciklusima bez ovulacije. Takav poremećaj možete imati neovisno o učinjenom operativnih zahvatu, odnosno odstranjenoj ”čokoladnoj” (vjerojatno endometriotičnoj) cisti. Preporučio bih uzimanje kontraceptivnih tableta što će za Vas biti ”ugodno sa korisnim”. Uobičajeno se korištenje kontraceptivnih preparata i inače preporučuje nakon operacije endometrioze koju ste imali i to kao način profilakse, odnosno sprečavanja nastanka i aktiviranja novih endometriotičnih žarišta što se razmjerno često događa bez takve zaštitne terapije. Uzimanje kontraceptiva će kod Vas i regulirati ciklus i smanjti i skratiti menstrualno krvarenje. Ostale smetnje koje nabrajate- umor, lupanje srca, glavobolja, pritisak u prstima, slabost, sa samom operacijom nemaju nikakve veze. Nemaju te smetnje nikakve veze niti sa spolnim hormonima. S obzirom na pretrage koje ste učinili vjerojatno nemaju podloge niti u bilo kojem drugom organskom sistemu. Vrlo lako bi one mogle biti čisto neurotske odnosno uzrokovane podsvjesnim strahom od svega što Vam se dogodilo i ”brige za zdravlje”. Mišljenja sam da će spoznaja i racionalizacija svega pomoći da se smirite i da te smetnje nestanu, a i neki blagi sedativ bi mogao pomoći, a o čemu se možete dogovoriti sa Vašim liječnikom opće prakse. 

Slična pitanja