Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekologija

Moguće da su antibiotici poremetili vaginalnu floru

Objavljeno: 15.05.2019.

Žensko, 23 godine, 178 visoka, 82 kg. Kontracepcije ne koristim, trudnoće do sada nije bilo. Prije 5 godina je počelo s mojim problemom i do danas nije prestalo. Imala sam anginu grla gdje mi je doktorica propisala Sumamed antibiotike i propisano mi je 10 penicilina. Nakon terapije, počinje pečenje, crvenilo, svrbež vagine, bez iscjedka niti bilo kakvog neugodnog mirisa. Imala sam E.Colli i Streptokoku, uspjesno izliječeno. Svrbež nikada prestao nije. Išla sam svugdje i niko mi nije pomogao. Naučila sam s tim živjeti jer pomoći očigledno - nema. Sve do prije mjesec dana, opet antibiotici i nakon 3 tjedna crvenilo vagine, svrbež i pečenje. 3 ginekologa svi rekli da su gljivice, pokušala sve moguće terapije koje sam dobivala. Nisam više mogla hodati kao normalan čovjek, odem opet kod ginekologa, gdje mi je uzeo bris i rekao da on vidi samo gljivice. Dao mi tablete da pijem i kremu. Danas je mjesec i 6 dana kako ovo sve traje, pečenje i crvenilo je nestalo, ali tablete sam ispila, a svrbež je još uvijek tu i svrbi više nego na svrab na koji sam se "navikla". Iscjedak ni ovaj put imala nisam. Što da radim i moram li još čekati da svrbež prođe i nakon ispijene terapije? Je li moguće da su bakterije opet u pitanju?

Smješteno u Ginekologija

Niste naveli koje sve lijekove ste koristili. Moguće da su sve terapije poremetile floru, ili ste alergični na neki sastojak pripravaka. Ako niste do sada - za izvana koristite neku kremu -gel za vlažnost, a dodatno u rodnicu povremeno probiotike. Nakon urednih nalaza briseva nema potrebe ni za kakvom antibiotskom, niti antigljivičnom terapijom. Samo strpljenja.
 

Slična pitanja