Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Najvjerojatnije ste zbog antibiotske tearpije dobili gljivičnu infekciju

Objavljeno: 23.01.2014.

Pozdrav! imam 20 godina, žensko sam, teška 53 kg i visoka 170 cm, u užoj obitelji majka je imala infarkt, otac ima problema s visokim krvnim tlakom također i ja. prvu menstruaciju sam dobila s 11 godina, a zadnja menstruacija je bila prije 15 dana. ne koristim kontracepciju,nisam trudna niti sam bila.mokrenjem i stolica je uredu. Ne pušim i ne pijem alkohol, ne koristim droge. Prije dva tjedan bila sam bolesna i pila oko tjedan i pol dana antibiotike,kad sam ozdravila prestala sma ih pit u međuvremenu sam imala spolni odnos s dečkom 3 dana za redom, dok bi zadnji dan (od ta 3) dečko se pobunio na pečenje i crvenilo na spolovilu. Mislila sam da se to malo izritiralo. 2 dana kasnije meni se pojavio svrbž i peckanje kod vagine. To je trenutno drugi dan kako vec imam,stim da je sad malo nateceno i izritirano sve dolje. Malo sam čitala po forumima i na netu o tome, pošto nisam u svom gradu zbog studiranja nemogu otići ginekologu, a nisam nikad ni bila, uglavnom da skratim, pročitala sam da je dobro sjedi u slanoj vodi također i ispiranje kamilicom. Probala sam te metode i bude mi jako lakše poslije toga, ali u vodi vidim bijele grudice. Da li je dobro to što radim? Također pijem i puno tekućine, a higijenu obavljam redovito. Što da radim da to prođe? Molim vas neki savjet. Hvala!

Smješteno u Ginekološke smetnje

Najvjerojatnije ste zbog antibiotske tearpije dobili gljivičnu infekciju, što je vrlo neugodno, ali ne izaziva ozbiljnije zdravstvene probleme.Savjetujem da u ljekarni kupite(ne ide na recept) Canesten vaginalnu kremu za Vas i Canesten vanjsku kremu za Vašeg partnera. Nakon trodnevne terapije(uz apstinenciju od spolnih odnosa)trebalo bi Vam biti dobro. U suprotnom morate se ipak obratiti ginekologu. Srdačan pozdrav!

 

Slična pitanja