Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekologija

Nuspojave kontracepcije

Objavljeno: 14.12.2020.

Imam 22 godine, visoka sam 168 i imam 67 kg. Pušač sam i konzumiram 7-10 cigareta dnevno. Bolujem od kroničnog hipotireoditisa te kao terapiju koristim Letrox 75/100. Također nepovezano s time imam adenom hipofize koji se prati. Prošli mjesec počela sam piti Yaz pilule jer je na ginekološkom pregledu ustanovljeno da imam PCOS. Početkom uzimanja Yaz pilula osjećala sam jaku glavobolju te blagu mučninu te imala krvarenje van mjesečnice koje je brzo prestalo, ali ginekokog mi je rekao da su te nuspojave još u sklopu navikavanja. Brinu me nuspojave koje su se pojavile novim blisterom - trnjenje nogu, blagi bolovi u listovima i rukama (kao grčevi), ponekad imam osjećaj da mi srce brže lupa, strah me posljedica iako su mi nalazi rađeni prije propisanih pilula odlični. Ljubazno Vas molim za mišljenje.

Smješteno u Ginekologija

Mislim da se trebate strpiti. Vrijeme prilagodbe za hormonalnu kontracepciju je individualno, no simptomi koje spominjete ne ukazuju na one koji bi vas trebali zabrinjavati. Pričekajte do kraja ovog ciklusa, kada će se, nadam se, tegobe smanjiti ili u potpunosti nestati.
 

Slična pitanja