Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi s vidom

Očni moždani udar

Objavljeno: 01.10.2015.

Poštovani, moj je suprug u dobi od 45 godina, urednog zdravstvenog statusa, bez korištenja ikakvih lijekova, urednog krvnog tlaka, prosječne težine i visine, prije mjesec i pol za vrijeme rada na kompjuteru tijekom kraja radnog dana osjetio da mu se muti pogled, odnosno da mu pred očima igraju slova i nisu oštra. To je potrajalo par minuta i sve je poslije bilo u redu. 
Prije dva tjedna ista mu se situacija dogodila također za vrijeme naprezanja očiju ispred kompjutera, međutim ostao je problem sa vidom na lijevom oku. Odnosno pola vidnog polja mu je bilo zamućeno. 

Nakon par dana smo se obratili na pregled oftalmologu koji je po pregledu utvrdio da je unutar stražnjeg dijela oka došlo do krvarenja. Nama su pojednostavljeno objasnili da se radilo o očnom moždanom.
Upućen je na odjel oftalmologije gdje je isto potvrđeno i utvrdili su da je zbog veće nakupine krvi unutar oka potrebno napraviti liječenje na način da mu se u oko ubrizga injekcija Avastina. Sljedećeg dana je otpušten kući. Na novu injekciju je upućen za 40 dana.

Obzirom na sve navedeno, molim vas da mi odgovorite koji je uzrok tomu, odnosno koja je mogućnost za ponavljanje istoga ili sličnoga?

Poštovani, uzroci tomu što ste naveli mogu biti brojni, a najčešći su u krvožilnom sustavu.

Predlažem da vaš suprug napravi internističku obradu u tom smislu, kako bi se isključio dijabetes ili neka vaskularna bolest. O tome onda ovisi i daljnja prognoza.

Slična pitanja