Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekologija

Oskudno vaginalno krvarenje već devet tjedana

Objavljeno: 23.06.2017.

Poštovani, molila bih Vas pomoć u vezi sljedećeg problema. Imam 45 godina i uglavnom oskudno vaginalno krvarenje već deveti tjedan. Krvarenje mijenja boju od smećkastog do svijetlocrvenog, s time da svakih par tjedana bude obilno. Posjetila sam ginekologa, ultrazvučno je bilo sve u redu, pretpostavljeno je da se radi o hormonalnom poremećaju. Popila sam kutiju Provera tableta, međutim nakon terapije nije se ništa promijenilo. Ne koristim nikakvu kontracepciju i do sada nisam imala ginekoloških problema. Unaprijed zahvaljujem!

Smješteno u Ginekologija

Ako krvarite već 9. tjedan, tada to svakako treba shvatiti ozbiljno i to treba što prije riješiti. Treba ponovno i to što prije učiniti ginekološki pregled i ultrazvučni pregled vaginalnom sondom, kojima treba prvo isključiti organski uzrok nepravilnog krvarenja. Ako postoji organski uzok, poremećenog i produženog krvarenja treba ga otkloniti - ovisno o tome što se nađe. Ako se radi o tzv. disfunkcijskom krvarenju nastalom kao posljedica poremećaja u radu jajnika, tada treba prvo hormonskom terapijom stabilizirati hormonski status i tako zustaviti krvarenje. Terapija proverom (gestagenim hormonom) očigledno nije bila podesna za regulaciju ciklusa, što je bilo i za očekivati jer taj preparat nije terapija za zaustavljanje dugotrajnih krvarenja. Ako krvarenje na propisanu ispravnu hormonsku terapiju ne stane u 2-3 dana, tada treba učiniti frakcioniranu abraziju (kiretažu) maternične šupljine, što predstavlja dijagnostički, ali i terapijski zahvat.

Slična pitanja