Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Perioralni dermatitis

Objavljeno: 02.05.2017.

Iimam 33 god i sa moja 2 mj su mi otkrili neurodrmitis...s njim se borim od tad nema lijeka osim ne živcirati se,znam to, između ostalog pazim na prehranu i pred sezonu rano počnem sa lijekovima!! no međutim prije jedno dva mj su mi počeli oko usta izbijeti crveni prištići koji bole nema ju gnoji vrh(neki mali ima)..inače koristim belogent(40% u belobazi)i bez toga ne mogu inače izgled lica ko ofureno... mijesta izbijanja ekcema se mjenjaju..pila sam telfast180 mg no pešla sam na daseltu 5 mg.  uzet mi je bris nosa i naden je zlatni stafilokok i dao mi je liječnik microbakt na to mi je ostatak okolne koze grozno reagirao na nju. prištići se šite i ostavljaju trag u onliku crvenih točkica koje nikako da se povuku!zanima me čime bi mogla pokušat tretirat te prištiće a da ostatk lica ne nastrada!preporučno je octinosept gel,inače koristim avene termalnu vodu umjesto umivanja,cold kremu da samnjim zategnutost,a xera calm da bi ju malo regenerirala!

Smješteno u Kožne promjene
Poštovana,
Vrlo je vjerojatno da ste razvili tzv. steroidni, perioralni dermatitis kao posljedicu dugotrajne upotrebe kortikosteroidnih preparata (Belogent/Belobaza). Za njega je karakteristična pojava sitnih prištića oko usta. Stoga je važno odmah prekinuti s primjenom kortikosteroidne kreme, bez obzira na očekivana i gotovo sigurna pogoršanja i atopijskog i steroidnog dermatitsa u periodu koji slijedi. Koža mora proći kroz fazu svojevrsnog odvikavanja, rehabilitacije od kortikosterida, sto može trajati više tjedana (i mjeseci). U tom su periodu dozvoljeni samo neutralni protuupalni preparati poput Cu-Zn kreme, imunomodulatori (Elidel, Protopic), te neutralna njega (Xeracalm i sl). Izbjegavati iritanse (poput Octenisepta). Kroz terapiju vas mora voditi stručna osoba.