Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Perut i svrbež vlasišta

Objavljeno: 10.02.2015.

Poštovani, imam 21 godinu, cijela moja patnja je počela nakon pretjeranog farbanja, tad je vlasište počelo peći, nakon toga ne sušim sa fenom i ne peče više. Nedugo nakon toga sam odlučila posjetiti dermatologa, te mi je dao Elution, nakon toga ubrzo se pojavljivati perut. Tada sam dobila spomenuti Oronazol, međutim nakon par pranja, počeli su prištići, izgledaju naime kao akne, užasno su sitni i ne mogu se istisnuti, al poprilično smetaju. Tada mi je opet dermatolog promijenio terapiju, te mi dao šampon za masnu prhut od Ducraya, tako da ni tu terapiju sa Oronazolom nisam dovršila do kraja. Sada sam prorijedila pranje i naizgled se kosa ne masti toliko, čak ne svrbi, tako da većina pa čak i ljekarne smatraju da nije seboreja, jer nema peruti tako puno, jedino sad je što mene muči su te male akne, koje baš smetaju. Dermatolog mi nije dao ništa za njih. Molim za pomoć jer više nemam baš povjerenja u njega slijedom toliko promjena terapije. Što mogu poduzeti? Hvala puno!

Smješteno u Kožne promjene

Poštovana, perut i svrbež vlasišta sada nemate jer koristite odgovarajući šampon koji to sprječava. S obzirom da se puno toga kod vas događalo – ne čudi ni terapija. Prvo ste imali iritativni dermatitis, potom seboroički dermatitis, te, zadnje, folikulitis (prištiće). Postupak vašeg dermatologa bio je očekivan i dobar. Ukoliko se folikulitis vlasišta nastavi, bit će potrebno uvesti antibiotsku terapiju (lokalnu ili sistemsku ovisno o težini kliničke slike, tj. broju i veličini prištića).  

Slična pitanja