Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihijatrija

Pitanja koja ukazuju na generalnu nesigurnost i manjak povjerenja

Objavljeno: 02.11.2018.

Poštovani, Imam 20 godina. Prije 8mj mi se počelo javljati otežano disanje i brzi otkucaji srca u stanju mirovanja. Nisu znali što mi je dok prije 2mj nisam dobila prvi napad panike. Rekli su da imam anksioznost radi fakulteta(iako napad panike nikad nisam dobila tokom ispita ili u njegovoj bližoj budućnosti) te su mi pripisali lexillium koji trenutno pijem 2x po pola tablete dnevno. Moj problem se javlja u tome što ja nisam sigurna da imam problema s anksioznošću već mislim da imam neki problem fizičke prirode(sa srcem/plućima) kojeg ne liječim a trebala bih. Iako pijem tablete već 2mj moji simptomi su i dalje svakodnevni poput otežanog disanja. Ponekad mi se zna dogodit da se prenem iz sna s osjećajem kao da sam prestala disat i da mi je srce prestalo kucat. Čula sam za apneju u snu i je li moguće da je ja imam ili je to još jedan simptom anksioznosti? Da li da vjerujem svom osjećaju da ne liječim pravi problem ili da vjerujem doktorici? Zašto mi onda tablete ne pomažu?

Smješteno u Psihijatrija

Poštovana, imate puno pitanja koja ukazuju na generalnu nesigurnost i manjak povjerenja. Osobito pitanja sa "ili" u sebi upućuju na svojevrstan crno bijeli obrazac u mišljenju koji je tipičan kad "previše racionaliziramo". Da biste si pomogla je doista potrebno da prvo prihvatite da vam nešto stvarno i je. Ako se pacijent i pomagač ne slažu u toj osnovnoj premisi onda nema ništa od zajedničkog posla. Molim vas da proučite pitanje i odgovor pod šifrom 34733, jer mislim da se odnosi i na vas. Molim da smanjite očekivanja od lijekova, osobito od anksiolitika koji samo trenutno smanjuju tjeskobu a u kroničnom uzimanju predstavljaju samo potencijalno sredstvo ovisnosti. Javite se nekome uživo! Naravno, ne mislim da imate fizički problem, nego psihološki.
 

Slična pitanja