Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Pojačano opadanje kose

Objavljeno: 07.07.2010.

Već duže vrijeme mi pojačano otpada kosa, mogu ju čupat, što stalno i radim jer sam užasno frustriran i bojim se da nemam "mušku ćelavost". Bio sam kod dermatologinje prije tjedan dana ali ona kaže da imam jako gustu kosu i da imam prhut (seboreični dermatitis), te mi je dala neki losion za vlasište (s lavandom) kojeg trebam umasiravati 2 puta dnevno i kelual ds šampon. Muči me što su mi se prorijedile dlake na samom vrhu glave. Molio bih vas da mi kažete što napraviti i kako mogu saznati je li ispadanje kose nasljedno (kojim pretragama)? U obitelji nitko nikada nije bio ćelav. Imam 21 godinu.

Smješteno u Kožne promjene

Poštovani, ispadanje kose može biti nasljedno, ali se može javiti i kao posljedica stresa. Međutim, može se javiti i kao predznak nekih drugih bolesti (prvenstveno štitnjače). Također, seboroini dermatitis vlasišta, ako je intenzivan i ako dugo traje, može s vremenom dovesti do prorijeđivanja vlasi. Savjetovala bih vam da provedete propisanu terapiju tijekom barem 2 mjeseca (toliko traba da bi se vidjeli početni rezultati), a ako se opadanje kose i dalje nastavi,  morat ćete ponovno konzultirati dermatologa koji će vas dalje uputiti na obradu.

Slična pitanja