Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihološki problemi

Postala sam agresivna nakon povećanja doze Zolofta

Objavljeno: 18.06.2017.

Pozdrav, imam diagnoze F21 i F60.3 i Bordeline. Već dugo vremena uzimam ovu terapiju: zoloft 50mg, seroquel 300mg i helex 1.5mg. Zbog pogoršanja teže depresije i suicidalnih misli zoloft mi je pojačan na 100 mg dnevno, tj. ujutro 50 i popodne 50. Nakon povećanja odjednom sam postala jako agresivna, razbijam stvari itd. Kako mog doktora nema, nemam se kome obratiti. Pa me zanima je li normalno agresivno ponašanje uslijed povećanja zolofta, tj. hoće li nakon nekog vremena proći i kako bezbolnije prebroditi taj period? Inače sve lijekove sam probala, a ova kombinacija je sada najdjelotvornija bila do trenutka povećanja zolofta. Hvala.

Poštovana, terapija koju uzimate je teorijski dobra, ali očito praktično Vama ne djeluje ni dobro ni dovoljno. Naime, nije bilo dobro ni prije, sa 50 mg Zolofta kad ste imali suicidalne misli, a ni sada nije dobro sa 100 mg Zolofta na dan kad razbijate i agresivni ste. Agresija i suicidalne misli se reduciraju i smiruju antipsihoticima (kao što je Seroquel i sl. lijekovi) koji se moraju prilagoditi dozi antidepresiva. Ja Vam ne mogu ovu složenu situaciju farmakološki rješavati preko e-maila. Javite se psihijatru da Vam korigira terapiju SAD jer ne možete biti u stanju u kojem ste tako agresivni da razbijate okolo. To nije nuzefekt koji treba tolerirati. To se mora odmah korigirati.

Slična pitanja