Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi mokraćnog sustava

Povišen krvni tlak i uzimanje antihipertenzivne terapije mogu uzrokovati poteškoće s erekcijom

Objavljeno: 27.02.2017.

Muškarac, 50g., 180/83, ne pijem, ne pušim, ne koristim droge. Unatrag 2 godine zbog povišenog tlaka (165/90) te povremenog osjećaja "lupanja srca", koristim terapiju Norprexanil 10/10 i Concor 5mg (po 1 tbl . ujutro) Obavio sam sve kardiološke pretrage (UZV srca, ergometrija, holter - mogu vam poslati ako treba...), krvnu sliku i sl. Nalazi su uredni. U tom razdoblju primjetio sam da mi je libido drastično oslabio. Napominjem da mi je sad tlak u redu (cca 125/80) i nikakvih smetnji nemam (povremeno navečer mi puls padne na 50, ali nemam smetnji zbog toga), pa ne bih želio mijenjati terapiju. Fizički sam aktivan, vježbam, rekreativno plivam i trčim. Moje pitanje: Budući da ne bih želio mijenjati terapiju molim Vas za odgovor da li povremeno mogu koristiti tablete za potenciju na biljnoj bazi (npr. Durasan)? 

Pacijenti koji se liječe zbog povišenog krvnog tlaka i uzimaju antihipertenzivnu terapiju mogu imati poteškoće s erekcijom. Uzimanja Durasana koji se sastoji od biljnih pripravaka te  vitamina B i E, te Magnezija mogu poboljšati erekciju no u slučaju teže erektilne disfunkcije trebalo bi uzimati lijekove kao što su inhibitori fosfodiesteraze/PDE5/

Slična pitanja