Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Prištevi uz rub kose i na vratu

Objavljeno: 26.03.2015.

Poštovani, radila sam pretrage vezano za folikulitis, bris grla, nosa, krvne pretrage te bris patološke promjene na vlasištu, ništa nije nađeno, tj. sve je u granicama normale. Prištevi koje sam imala se povlače, te mi se sad pojavljuju isključivo uz sam rub kose, te na vratu. Rečeno mi je da se na vlasištu pojavljuju zbog začepljenih pora, te sam uzela šampon Eucerin Dermocapillare ph 5 za osjetljivo vlasište, kosu perem svaki 3 dan, bila sam kod ginekologa te mi je dao yasmin kontracepciju. Nismo provjeravali jajnike jer ginekolog smatra da pošto su mi ciklusi uredni, nema potrebe, što se tiče lica nemam prištića, tu i tamo koji, više vrat te rub kose. Da li mi možete reći koja su vaša iskustva sa yasmin pilulama i tim mašćenjem kose i kože? Uvijek sam imala malo više dlačica svuda, nikad nije bilo problema, odkad sam počela pušiti cigarete još je gore, pretpostavljam da je i u tom problem… Ali eto moje pitanje je za yasmin, i za šampon, da li su to dobri izbori za ovo moje stanje? Hvala

Poštovana,

ne mogu vam odgovoriti da li je izbor vaše terapije najbolji, jer je terapija uspješna samo onda ako dovodi do poboljšanja ili nestanka određene bolesti ili poremećaja. Vaše tegobe s kožom bi prvenstveno trebao liječiti dermatolog. Nakon uvida u kožne probleme može se uključiti i drugi specijalisti u liječenje (ginekolog, endokrinolog..)