Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi mokraćnog sustava

Problemi s erekcijom kao nuspojava terapije za hipertenziju

Objavljeno: 16.05.2016.

Poštovani! Imam 45 godina, primarnu hipertenziju, sleep apneju i problem s održavanjem erekcije. Problemi s erekcijom pojavili su se od kad sam na terapiji za visoki tlak. Prije točno godinu dana utvrđena mi je primarna hipertenzija (tlak 230/120 na hitnoj) koju prema nalazima imam već duže vrijeme, a da nisam znao. Oba roditelja mi imaju primarnu hipertenziju. Promijenio sam do sad 6 terapija zbog raznih nuspojava (kašalj, osip, svrbež), a zajedničko svakoj je erektilna disfunkcija. Dok sam na terapiji erekciju teško održavam. Puna traje nekoliko minuta i nakon toga opada za "pola". Ako s terapijom prestanem (isprobao sam na rizik), nakon par dana erekcija je normalna, ali tlak "poludi". Trenutno pijem VAL PLUS 160/12,5 1x dnevno i tlak je normaliziran. Te tablete ne bi trebale djelovati na erekciju, ali kod mene prave problem. Apneju kontroliram CPAPom. Srce je OK (imam blagu hipertrofiju LK za što mi je rečeno da je zbog tlaka i da će se popraviti kad se tlak normalizira), moždani ni srčani nisam imao, težina mi varira od 87-90Kg na 185cm, masnoće malo povišene, redovito šetam pola do sat vremena, ne pijem alkohol, ne pušim, jutarnje erekcije imam kao i prije (ne svakodnevno, ali često - i jednako slabe čim sam na tabletama). Što bi pomoglo za rješavanje problema s erekcijom u mom slučaju? Hvala.

Treba držati tlak u normali. Ako se s vremenom erekcija ne vrati u normalu, treba u terapiju uvesti PDE5 inhibitore (sildenafil, vardenafil, tadalafil ili avanafil).

Slična pitanja