Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Dermatologija

Problemi s kožom i rane po licu

Objavljeno: 28.05.2019.

Muško, god 17, visina 170, 60 kg. Prije 9 mj. sam krenuo u posjete dermatologu zbog problema sa aknama. redovito koristim zadanu terapiju( Dercome Clear(3x tjedno), Sona Gel (svaku večer) te Aknicare (1x svaki dan), uz to koristim kremu Becutan i garnier piling redovno. Kroz zadnje vrijeme sam primjetio kako mi se koža na licu pri malo jačem dodiru okida te me ostavlja s ranama po licu. Ne znam što učiniti i u čemu je problem. Sljedeći pregled kod dermatologa mi je tek u 9. mjesecu.

Smješteno u Dermatologija

Terapija koju navodite može nakon nekog vremena jače isušivati kožu te stvarati površinska oštećenja. Također se ne preporuča korištenje navedene terapije kroz duži vremenski period bez povremene kontrole dermatologa. Savjetujem vam da se u što kraćem roku naručite kod nadležnog dermatologu na kontrolni pregled.

Slična pitanja