Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Interna medicina

Rast kose kod hipertireoze

Objavljeno: 10.12.2018.

Imam 20 godina i nedavno mi je dijagnosticiran Hashimotov tireoiditis odnosno hipotireoza te sam dobila tablete Euthyrox za uporabu. Ono što me najviše muči je činjenica da mi je unazad pola godine prije same dijagnoze ispalo jako puno kose, prorijedila se, osušila i prestala rasti. Zanima me hoće li Euthyrox uspjeti nakon nekog vremena nadomjestiti kosu i hoće li ona početi ponovo rasti odnosno prestati ispadati? 

Smješteno u Interna medicina

Između ostalog problemi s kvalitetom vlasišta uz opadanje kose može dijelom biti uvjetovano značajnijim odstupanjem funkcije štitnjače, u Vašem slučaju hipotireoze, odnosno slabijeg rada štitnjače. Levotiroksin (Euthyrox) kao nadomjesna terapija ima primarnu svrhu ponovno uspostaviti narušenu hormonalnu ravnotežu i s vremenom bi se kvaliteta vlastišta trebala popraviti. U slučaju i dalje prisutnih problema s kosom, a uz dobro reguliranu nadomjesnu terapiju za štitnjaču, tada konzultirajte dermatologa.

Slična pitanja