Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Seboreja

Objavljeno: 04.02.2015.

Poštovani, imam 21 godinu, dijagnosticirano mi je " Dermatitis seborrhoica faciel et capitis, tj seboreja, dobila sam šampon Oronazol zasad (iako mi kao da pojačano opada kosa radi njega :/) i tada mi je preporučen Argeal, za reguliranje sebuma, te neka mast Chloramphenicol, za upalne promjene (prištići na čelu) i Sebium krema. Da li mi možete reći kako se to kontrolira? Ta bolest sama po sebi, u vezi prehrane? I da li poslije Argeala mogu nastaviti sa nekim šamponom za rast kose? Na primjer Vichy, ili neki Crni šampon? Čula sam da je dobar :) Hvala unaprijed :)

Smješteno u Kožne promjene

Poštovana, „Dermatitis seborrhoica“ (DS) lica i vlasišta česta je dermatoza za koju postoji urođena sklonost, kronično je recidivirajućeg tijeka, čija pogoršanja u prvom redu provocira stres, nerijetko i određena hrana. Unatoč tomu, može se vrlo uspješno „držati pod kontrolom“. U vlasištu prvenstveno odgovarajućim šamponima poput Oronazola, odnosno šamponima protiv peruti („Vichy,Ducray,dr Temt,La Roche Posay“ i dr.). Oni ne uzrokuju pojačani ispad vlasi, pa ukoliko ga imate, treba mu tražiti (drugi) uzrok.  S obzirom da imate ne samo pojačano mašćenje lica i vlasišta, već i akne, te  dojam pojačanog ispada vlasi, savjetujem da napravite UZV jajnika i odredite status spolnih hormona – policistični jajnici, odnosno disbalans spolnih hormona mogli bi biti u podlozi svih navedenih tegoba.

Slična pitanja