Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Sumnja na Klamidiju

Objavljeno: 16.03.2010.

Već neko vrijeme imao sam problema sa crvenilom na penisu, mislim da se radi o Klamidiji. Supruga nema nikakvih simptoma. Iz početka na svoju ruku probao sam koristiti Canesten, Plimycol kremu, no nisu mi pomagale. Nakon odlaska liječniku koji mi je propisao Travocort kremu i crvenilo se uspješno zaliječilo. No, problem je što se svakih tjedan dana početni simptomi iznova vraćaju i ja ih rješavam ponovnom upotrebom kreme. Kako problem riješiti zauvijek?

Obzirom na Vaše simptome bilo bi potrebno otići kod Dermatologa ili Urologa. Uzimanje Travacora samoinicijativno u dugom periodu može naštetiti Vašem zdravlju. Za postavljanje dijagnoze biti će potrebno uzeti komadić promijenjene kože penisa kako bi se postavila točna dijagnoza a prema tome i adekvatna terapija. Kako sumnate da je uzrok Klamdija, biti će potrebno i učiniti Mikrobiološke pretrage u urinu te obrisku uretre.

Slična pitanja