Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problematično vlasište

Sve što se naveli rijetke su, no moguće nuspojave lokalnog minoxidila!

Objavljeno: 14.12.2010.

Počeo sam uzimati minoxidil 5% za kosu, nanosim 1ml dnevno već 3 mjeseca i čini mi se da se kosa popravlja. Istovremeno su mi počele rasti dlake svukud, po bicepsima, čelu, obrve su postale gušće, počeo sam se debljati, nokti na rukama se počinju zakrivljavati i imaju bijele pruge po sebi, a lunula se gotovo potpuno izgubila. Da li može bit uzrok minox.?

Poštovani čitatelju,
sve što se naveli, rijetke su, no moguće nuspojave lokalnog minoxidila. Preporučam odmah prestati s upotrebom. Po prestanku upotrebe očekuje se povlačenje navedenih nuspojava - u suprotnom potreban je pregled liječnika-interniste. Nakon određenog perioda pauze može Vam se preporučiti korištenje nekog drugog lokalnog preparata za vlasište, no s obzirom na nuspojave koje ste imali - uz kontrolu liječnika. Lijepi pozdrav.