Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi srca i krvožilnog sustava

Tahikardije unatoč terapiji

Objavljeno: 04.06.2012.

Pozdrav! Imam 24 godine. Unazad 2 godine javile su se tahikardije (sinus tahikardija, supraventrikularna tahikardija). Pregledana sam po kardiologu, te u terapiju mi je bio uveden Concor 2,5 mg ali tahikardije su bile i dalje prisutne (od 120-160 otk/min). UZV srca je bio uredan (3 pregleda, zadnji sad u 4. mjesecu napravljen). 2011.g učinjen je i holter ekg u osnovnom sinusnom ritmu, prosječno 110 otk/min. A terapija je promijenjena u Isoptin, zatim u Rythmonorm 3x150mg. Inače sam cijelo vrijeme subfebrilna od 37.3-37.9, brzo se umaram. Hormoni štitnjače uredni. U nalazima koje prate CK je blago povišen (oko 500, a prije godinu dana bio je 6000, a ck-mb je 27), EKG (od 30.4) 148 otk/min, te je uz Rytmonorm uveden Concor 1,25 mg. Liječim se po imunologu - dg: vaskulitis churg strauss. Od terapije još pijem Decortin 40mg, Metotreksat 15mg, a 6 mjeseci sam dobivala Endoxan 1 x mjesečno. Zanima me jesu li tahikardije koje se javljaju u sklopu osnovne bolesti? Hvala na odgovoru..

Poštovana, ako je ultrazvuk srca u redu, tahikardije nisu izazvane strukturnim poremećajima ili bolestima srca, koje se inače mogu javiti u sklopu Vaše osnovne bolesti. Od lijekova koje uzimate, tahikardije eventualno može potencirati Decortin.

Na temelju podataka koje ste dali, mislimo kako bi primjerena terapija bila uzimanje betablokatora (u koje spada Concor,ali postoje i drugi lijekovi iz te skupine) u odgovarujućim dozama (2,5 mg je mala doza), a ne Rytmonorma ili Isoptina.

Međutim, odluku o terapiji ipak se donosi kompletnim uvidom u stanje pacijenta na temelju pregleda i rezultata pretraga.

 

Slična pitanja