Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi s uhom

Tegobe sa šumom u ušima koje imate nakon primijene čepova za uši biti će lako riješiti na pregledu kod otorinolaringologa

Objavljeno: 11.02.2014.

Poštovani, mjesec dana sam koristila pjenaste čepiće za uši prilikom spavanja. Povremeno sam se budila s bolnim uhom (bol nikad nije duže trajala), te sam otišla na pregled kod doktora opće prakse, budući da sam pročitala članke o potencijalnoj štetnosti čepića, čisto da se uvjerim da ništa nisam oštetila. Nakon pauze od nekih 10 dana, ponovno sam stavila čepiće jednu večer, kako bih dulje odspavala. No nakon te noći osjetim svrbež u ušima i kao da imam konstantan zvuk laganog zujanja u glavi. Od toga su prošla 4 dana, počela sam koristiti kapi za uši Vaxol i bolje je što se tiče svrbeža, no lagano pištanje u glavi i dalje je prisutno. Bojim se da sam si time priuštila tinitus kojeg se više nemoguće riješiti? Imam 29 godina. Hvala unaprijed

Smješteno u Problemi s uhom

Tegobe sa šumom u ušima koje imate nakon primijene čepova za uši biti će lako riješiti na pregledu kod otorinolaringologa. Moguće je da Vam je dio čepića ostao u zvukovodu, pa se treba odstraniti. Ukoliko imate i svrbež moguća je ekcematozna upala vanjskog zvukovoda ili čak gljivična upala. Sve to se nakon pregleda kod otorinolaringologa i uz adekvatnu terapiju može sanirati. Preporučam da kod tuširanja spriječite ulazak vode u uši.

Slična pitanja