Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi mišićno koštanog sustava

Tegobe uzrokovane intervertebralnim diskom ili fasetnim zglobom

Objavljeno: 17.10.2018.

Poštovani, Imam 21 g medicinska sam sestra. Od prije imam lordozu. U obitelji mi nekoliko članova ima sličnih problema. U 3. mj bol u križima, učinjen RTG LS kralježnice, održana mineralizacija prikazanih kosti, stražnja ic linija neprekinuta, L kralj. u gornjem segmentu blaže povinuta u lijevo, reducirani su gotovo svi prikazani i.v. prostori, izrazito nivo L5-S1, održana je visina trupova kralježaka, dija.: Sy lumbosacrale. Obavila 10 dana fizikalnih te vježbe istezanja nakon čega mi je bolje. U 7. mj me opet uhvatila bol, izvukla se tabletama Zaldiar i Ibuprofen. U sub u noći me pri pranju ruku uklještilo u križima, ostala sam u savijenom položaju, bol se širi niz noge do koljena, nisam se mogla sagnuti ni ispraviti, napravim nekoliko koraka i ne mogu dalje. Ned sam provela na većoj količini tableta, nije pomoglo, ošla na hitnu u pon, dobila i.m. Naklofen 75 mg i Deksametazon 4 mg, drugi dan ponovljena ista injekcija, osječam se bolje. Danas pregled kod fizijatra, napisao kriomasažu, masažu i još nekoliko terapija, . Možete li mi molim Vas pojasniti malo bolje moj problem ? Neki savjet? Hvala Vam lijepo unaprijed i srdačan pozdrav.

Poštovana

Po opisanimtegobama možemo pretpostaviti da se radi o tegobama uzrokovanim intervertebralnim diskom ili fasetnim zglobom Kako bi se potvrdila struktura koja uzrokuje tegobu potrebno je učiniti klinički pregled i prema potrebi medicinsku dijagnostiku (MR npr). To će te dogovoriti na specijalističkom pregledu. Do tada provedite propisane terapije, držite se uputa fizioterapeuta i probajte uključiti i manualnu terapiju. Svakako je potrebno promijeniti životne navike u smislu smanjenja opterećenja (prvenstveno statičkih, a povećati rasterećenje kroz rasteretne vježbe, plivanje ili rad na stabilizaciji trupa).  NA duži period je važno rješavati uzrok tegoba a ne simptome koji se javljaju. Tablete i injekcije koje dobijate su dobar način smanjenja tegoba, ali uzrok morate riješiti sama uz upute koje ste dobili ili će te ih dobiti na terapiji.