Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihijatrija

Teška depresija sa psihotičnim obilježjima

Objavljeno: 17.04.2020.

Muškarac,48 god 175 cm, 60 kg. 2 mjeseca liječen na psih. odjelu prvo 2 tjedna pa 30 dana. F32.3 Th: Leponex 50-50-100 Mirzaten 0-0-30 Diazepam 5-5-10.U bolnici liječen klozapinom i paroxetinom paroxetin zamjeni s mirtazapinom. Psihičko stanje u djelomičnom poboljšanju nadalje regresivan i anksiozan. Član moje uže obitelji. Prije prvog ostanka u bolnici glavni problem je nesanica, nemir anksioznost, bezvoljnost, nestrpljivost bez agresije. Nakon 2 tjedna otpusten sa th Olandix i Fevarin. Nakon 15 dana stanje se pogoršava ponovno nesanica i svi prethodni simptomi uz dodatno nemogućnost sjedenja ili ležanja. Ponovno zaprimljen na odjel nakon ambulantnog pregleda. Liječen 30 dana, izlazi mirniji nego prije ali hod je deformiran pačji hod savinutih koljena ponekad na mjestu radi male korake govor otežan na momente nerazumljiv. Uz to otežano mokrenje zatvor stolice, problemi s gutanjem apetit slab. Nemir i dalje prisutan, teško mu je sjediti na jednom mjestu u ležećem položaju se stalno prevrće. Po noći spava s prekidima teško zaspi, budi se ali uspije opet zaspati. Po danu u krevetu, nezainteresiran, fizički slab. Ne znam kako dalje, dokad čekati da krene na bolje uz ovakvo psihičko i fizičko stanje. Svaki komentar terapije ili savjet nam je dobrodošao.

Smješteno u Psihijatrija

Vjerujem da je teško, bilo njemu ili vama u obitelji. Dijagnostička kategorija je teške depresije s psihotičnim obilježjima (nemir). Koji puta nije lako pronaći terapiju koja je djelotvorna, nego pomaže samo djelomično a ponešto i odmaže, jer se dio opisane slike vjerojatno može razumjeti kao nuspojave na koje pristajemo zbog kakvog takvog učinka. Na vama je da mu pomažete koliko možete, da ga redovito ili i prije dogovorenog vremena (ako vidite da je lošije) vodite na kontrole, da prenosite vaše dojmove liječniku koji ga prati i da tražite pomoć. Vjerujem da će kroz vrijeme i eventualno mijenjanje terapije biti bolje.

Slična pitanja