Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi mišićno koštanog sustava

Titraji u mišićima, bolovi u leđima i tegobe pri hodanju

Objavljeno: 08.09.2016.

Poštovani, imam 34 g., visoka 12 cm, teška 72 kg. nemam nikakvih težih oboljenja, osim sto već nekoliko godina patim od iritabilnog kolona crijeva. Zadnjih dva mjeseca imam tupe bolove u donjem dijelu kralježnice, koji često idu zajedno sa bolovima u nogama i neprestanim titrajima mišića u nogama. Koristim brufen u granulama nakon čega se bol leđa smiri, ali težina u nogama i titraji mišića su neprestani. Zbog težine u nogama jako se brzo zamaram te nakon malo hoda moram jesti. Noge nisu otečene. Nakon što odmorim bude bolje. Bila sam kod neurologa koji me pregledao i smatra da je sve posljedica degenerativnih promjena kralježnice koje imam, te da samo vježbom mogu sebi pomoći. Ježim se slabosti u nogama i tih titranja mišića i jednostavno me to brine. Do sada sam mogla hodati kilometrima, sada to odjednom više ne mogu..

Poštovana – hvala Vam na upitu. Iz opisa tegoba koje navodite teško je dati jasan i točan odgovor na Vaše pitanje bez da se napravi anamnestička i klinička obrada (pregled). Titraji u mišićima mogu biti posljedica smanjenja magnezija pa se oko toga svakako može razmisliti. Bolovi u leđima mogu biti (ali i ne moraju ) indirektno uzrokovani degenerativnim promjenama u kralježnici ali i u nekim drugim strukturama. To se može diferencirati kliničkim pregledom ili medicinskom obradom. Što se tiče ovakvih tegoba u hodu – možemo razmišljati o vaskularnom sustavu ( klaudikacija npr. ) ili neke druge tegobe, ali i na tegobe uzrokovane promjenama na lokomotornom sustavu. Stoga predlažem da odete na konzultacije na fizikalnu terapiju kod specijaliste fizijatra ili ukoliko ipak sumnjate na lokomotorni sustav –  kod fizioterapeuta (ortopedsko manualnog terapeuta, ili osteopate ili manualnog terapeuta).

Slična pitanja