Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ostalo

Trombocitopenija

Objavljeno: 30.03.2016.

Poštovani, molila bih Vas za Vaše mišljenje. S 12 godina sam dobila trombocitopeniju, bilo je jako puno komplikacija i između ostalog i krvarenje na mozgu. Ali od moje 15 godine sve se je popravilo, trombociti su cijelo ovo vrijeme bili normalni. No, prije par mjeseci mi je iz neutvrđenog razloga počela opadati kosa na tjemenu. Na internetu sam pronašla tinkturu od koprive i naručila je. Kosa mi je vrlo brzo počela rasti. Sad pijem drugu bočicu po redu. Jutros sam išla vaditi krv i trombociti su mi se smanjili na 89. Prije ovo tinkture su mi bili uredu pa me zanima da li je kopriva mogla uzrokovati smanjenje trombocita? Još zajedno s trombocitima trombocitima su mi sniženi leukociti (2.2), eritrociti (3.68), hemoglobin (112), hematokrit (0.334) i plus gGT koji je povišen (38). Također trenutačno imam i menstruaciju. Je li ovo možda početak neke viroze ili je nešto ozbiljnije? Hvala Vam unaprijed.

Smješteno u Ostalo

Poštovana, teško mi je komentirati izolirani laboratorijski nalaz, bez anamneze i kliničke slike. Pad leukocita u krvnoj slici može biti znak neke virusne infekcije, međutim obično nalazimo i promjene u ostalom dijelu diferencijalne krvne slike, a i razvijene simptome virusne infekcije. Blagi pad u crvenoj krvnoj slici može biti rezultat vađenja krvi za vrijeme menstruacije, iako ista nije kontraindikacija za vađenje krvi. S obzirom na Vašu anamnezu trombocitopenije, savjetujem Vam da prekinete uzimanje navedene tinkture i da nekoliko dana nakon zadnjeg dana menstrualnog krvarenja ponovite krvnu sliku. Naravno, ukoliko primijetite bilo kakvu pojavu krvarenja poput spontanih modrica ili pucanja kapilara, hitno se javite svom liječniku.

Slična pitanja