Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Trudnoća ili hormonalni poremećaj?

Objavljeno: 23.07.2015.

Imam sindrom policističnih jajnika. Unazad nekoliko godina uzimala sam kontracepcijske pilule za reguliranje menstruacije. Kako sam se odlučila za trudnoću propisana mi je terapija clomifen. Nakon drugog mjeseca korištenja clomifena, na ultrazvučnom pregledu nisam imala ovulaciju. Za postizanje menstruacije koristila sam duphaston. ( isti mjesec kad sam uzimala i clomifen) no menstruaciju nisam dobila. Napominjem inače nakon terapije duphastona ili kontracepcijskih pilula dobivala sam ciklus četvrti dan od zadnje tablete. Sada mi je prošlo već 10 dana. No zadnjih dva tjedna, osjećam napetost u grudima, bolne su mi bradavice ( inače nemam takve simptome tijekom mjesečnica niti ciklusa), te unazad četiri dana osjećam bolove u donjem dijelu trbuha, nalik onim menstruacijskim. Ta sada imam smeckasto krvarenje ( svega par kapi). Da li bi mogla u pitanju biti trudnoća, ili hormonalni poremećaj?

 Nadam se da ste u međuvremenu dok ste dobili ovaj odgovor napraviti ili test pa znate odgovor  ili ste dobili menstruaciju. Što se tiče potencijalnog hormonskog poremećaja, vi ga inače i imate, jer nemate ovulaciju, i imate policisitične jajnike.
Ako i nakon 3-4 mj uzastopnog korištenja klomifena ne budete ovulirali, onda je vrijeme za idući korak, pregled kod specijalista za neplodnost, i pokretanje postupaka asistirane reprodukcije.
Slična pitanja