Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Trudnoća

Trudnoća: smeđi iscjedak, bris cerviksa i razbijen toplomjer

Objavljeno: 31.08.2015.

Poštovani, molila bih vas da mi odgovorite na 3 pitanja. 1.) U 18. sam tjednu trudnoće, dobila sam smeđi iscjedak koji traje već 6 dana. Bila sam na pregledu gdje mi je rečeno da je sve uredno. Laboratorijski nalaz, urin i bris cerviksa aerobno je uredan. Uzimam terapiju Utrogestan 100 mg 3x2 vaginalno i mirovanje. Molim vaše mišljenje? 2.) Za dva dana bih trebala raditi bris cerviksa na ureaplazmu, mikroplazmu i klamidiju. Pošto koristim navedene tablete vaginalno, može li to imati utjecaj na rezultat brisa? 3.) Dan prije početka navedenog iscjetka ne znajući sam boravila u prostoriji u kojoj se razbio živin toplomjer. Nisam bila u izravnom doticaju, ali sam boravila nekoliko sati u prostoriji pa me zanima može li to imati kakav štetan učinak? Unaprijed hvala na odgovorima.

Smješteno u Trudnoća

Ukoliko se držim odgovora na pitanja koja ste postavili  na 1. pitanje nemam  što posebno kazati  osim da budući da Vas nisam vidio mogu samo vjerovati nalazu kolega koji su  Vas  pregledavali – ukoliko su  rekli da je sve uredno tada je valjda doista tako i da sadašnjem oskudnom krvarenju kojeg imate ne znamo točan uzrok i iz opreza su Vam preporučili mirovanje i propisali preparat gestagenog hormona kojeg zovemo ”čuvarom trudnoće” kako se to uobičajeno radi. Sve to može samo koristiti rastu Vaše trudnoće i očekivati je da će krvarenje kojeg sada imate u dogledno vrijeme prestati. Korištenje Utrogestana neće smetati odnosno neće biti prepreka uzimanju brisa cerviksa na mikoplazme i klamidiju. Kao odgovor na  3. pitanje mogu kazati da  nemate nikakvog razloga za brigu ukoliko ste boravili u prostoji gdje je razbijen živim toplomjer . Ni Vi niti bilo tko drugi radi toga neće imati nikakvih problema budući se radi o vrlo maloj količini žive  i to posve sigurno nije uzrokovalo oskudno krvarenje koje se pojavilo nekoliko dana nakon toga. 

Slična pitanja