Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihijatrija

Tupost i odvojenost od osjećaja

Objavljeno: 07.11.2019.

M, 27 g, F41.2. Nikakav alkohol, cigarete, droge. Sulpirid I,I,O (50 mg), + po potrebi 0.25 Xanax. teška depresija i teška anksioznost po testovima (Od MMPI2, crtanja, tih skala na još par testova). To traje neslužbeno 12 g, službeno 3 mjeseca. Od tog lijeka se počinjem osjećati tupavo. Lišen ikakvih emocija i apsolutna ravnodušnost prema svim ljudima i događajima. Jel to do diagnoze ili i do lijeka? Ta nekakva emotivna i svaka druga tupavost. Prije koliko znam nije toga bilo. Doslovno me ništa ne može uznemiriti, niti uzbuditi nimalo. Da sutra umre netko, ja ništa ne osjećam. Vidim nešto strašno, ništa. Nisam još u pravoj terapiji, već samo nekim kontrolama (jel jedem, jel pijem, jel spavam...). Na terapiji sam paralelno kod "običnog" psihologa. - ne terapeuta bilo kojeg pravca. (nisam tražio već su dodijelili kao nekakva "podrška"). Ta "tupavost" će proći ako se tijelo navikne na lijek ili je to to najnormalnija stvar sa obzirom na sve okolnosti?

Smješteno u Psihijatrija

Mislim da spomenuta doza sulpirida nije vjerojatna da čini takav fenomen, i prije bih glasao za tjeskobu samu koja može napraviti doživljaj tuposti ili odvojenosti od osjećaja. Ne poznajemo se pa moje mišljenje nije utemeljeno na nekom razumijevanju što se to točno kod vas dešava i u kojoj je fazi vaše liječenje kao i razumijevanje vlastitog stanja i procesa. Molim potužite se na taj fenomen kod liječnika koji propisuje lijek i raspravite od čega je. Ustrajte na psihoterapiji kod običnog psihologa, osobito ako vidite da ima vama smisla.

Slična pitanja