Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Alergije

Urtikarija kod djeteta

Objavljeno: 08.12.2014.

Poštovani, dijete (5 godina) mi je prije 5 dana dobilo antibiotik zbog kašlja, prepisan mu je Argumentin. Nakon treće doze se pojavio grozan osip po cijelom tijelu popraćen strašnim svrbežom i blago otečenim pojedinim dijelovima tijela (trup,noge). Završili smo na hitnoj gdje su mu dali oralno Fenistil i inekciju solu medrola te su nam rekli da se radi o urtikariji. Antibiotik smo momenalno prekinuli, te smo sutradan od pedijatrice dobili u zamjenu Zinat i Aureius za alergiju. Zinat mu nismo dali jer se ne usudimo a i kašalj se smiruje, a uz Aurius se urikarija i dalje svakodnevno ponavlja što me brine. Pojavi se obično poslije podne, (znači već 5-i dan i traje po nekoliko sati pa se povuče). Čitala sam da može potrajati i nekoliko tjedana a mene zanima da li postoji kakav bolji i učinkovitiji preparat sa kojim bi mogli ublažiti ili potpuno eliminirati pojavu urtika svaki dan?

Smješteno u Alergije

Osip koji navodite može biti posljedica alergijske reakcije na antibiotik, zatim može biti u kliničkoj slici dječje zarazne bolesti u toj dobi koja možda nije prepoznata (ospice, šarlah, rubeola itd.), zbog interakcije antibiotika s virusima koji uzrokuju infektivnu mononukleozu ili se slučajno tijekom terapije antibiotikom javila alergija na neku hranu na koju se ranije nije javljala nikakva alergijska reakcija. Dakle najprije liječnik treba utvrditi što je uzrok osipa, a  zatim poduzeti liječenje.​

Slična pitanja