Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Utjecaj antibiotika na plod

Objavljeno: 21.04.2015.

Poštovani! Imam 32 godine i majka sam jednog djeteta. Već 7 mjeseci pokušavam da ostanem ponovo u drugom stanju. Prvo dijete sam zatrudnjela odmah. Redovno idem na kontrole uzv, papa test i rezultati su ok. Redovno imam menstruacije svakih 28 dana točne skoro u sat vremena. Međutim, zadnju menstruaciju kada sam dobila u toku nje sam pila almacin antibiotik zbog upale uha. Dakle samo za vrijeme trajanja menstruacije ali sam kasnije stavljala kapi neodeksacin u uho četiri dana po dva puta dnevno i tri puta u nos jer mi je sve bilo začepljeno. Kapi sam stavljala u toku plodnih dana a imala sam nezaštićen odnos. Molim Vas za savjet da li bi imalo ikakav negativan učinak korištenje kapi u vrijeme plodnih dana i almacina u vrijeme menstruacije ako bi ostala trudna? Doktor opće prakse mi je kazao da je to uredu ali bih opet molila za savjet. Hvala Vam unaprijed!

Navedeni lijekovi nemaju nikakav štetan utjecaj na plod.