Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Utječe li prehrana na ptirijazu versicolor?

Objavljeno: 09.03.2011.

Dijagnosticirana mi je pitrijaza versicolor. Već duže vrijeme koristim terapije po savjetu dermatologa (rekonazol šampon i funzol tablete-periodično), ali bez poboljšanja. Interesuje me da li ishrana ima uticaja na bolest i šta se preporučuje za obroke?

Smješteno u Kožne promjene

Poštovana,
ishrana uglavnom nema veza sa vašom bolešću. U ovisnosti o pH kože, dolazi do razvijanja bolesti, a liječenje se može provoditi lokalnim i sistemskim antimikoticima. Važno je nakon tuširanja grubim ručnikom istrljati zahvaćena područja, a tek onda aplicirati antimikotik i to u obliku spreja (nikada mast ili kremu). Istovremeno se mogu koristiti i sistemski lijekovi prema preporuci dermatologa uz obaveznu kontrolu jetrenih enzima.

Slična pitanja