Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi mokraćnog sustava

Vraćanje seksualnog ugođaja nakon kemoterapije

Objavljeno: 14.03.2016.

Poštovanje, 33 godine, 95kg. Prije 4 godine primao sam kemoterapije, ne pušim, ne pijem, danas svi nalazi ok. Ovako, zanima me kada se seksam ne osjećam ugođaj. Nije da ne osjetim baš ništa, ali nema ugođaja. Kad mi glavić dira rukama osjetim sve i ugođaj. Čitao sam po netu da zbog kemo i neurotoksičnosti mogu se uništiti živci. Je li moguć oporavak tih živaca? Isto sam čitao da može i glava biti uzrok, ali nije to samo su ove terapije uzrok!! Je li moguće da se to vrati u normalu kao što se vratila i potencija? Unaprijed hvala

Ako osjećate stimulaciju rukama, a ne osjećate u spolnom odnosu tada bi poteškoće mogle biti prije svega u Vašoj prevelikoj zabrinutosti.