Hladna voda spas je u mnogim situacijama i ne samo kao napitak!

voda

To što nije ljeto ne znači da ne smijete piti hladnu vodu.

Brojne su zdravstvene dobrobiti vode na ljudski organizam, a ona hladna  uvriježen je pojam osvježenja, ali ne preporučuje se tijekom ili nakon obroka jer ćezgusnuti” masnoće iz hrane koje ste konzumirali i usporiti njihovu razgradnju.

Za zdravlje krvi i tkiva potrebni su nam svi sastojci vode, uključujući elektrolite i mineralne soli (natrij, kalij, kalcij, magnezij, klor, bikarbonat, fosfat, sulfat...). Od velike je važnosti tijekom hladnijih dana konzumirati dovoljne količine tekućine kako bi ojačali imunitet i održali kožu zdravom.

Ako niste ljubitelj vode možete si olakšati tako da joj dodate omiljeno voće za aromu, a mogla bi vas zanimati i činjenica da ljudi koji popiju osam čaša vode dnevno imaju brži metabolizam od onih koji je piju rijetko.

Imamo četiri prirodna i jednostavna recepta za izbjeljivanje zubi

Evo nekoliko objašnjena kako hladna voda utječe na vaše zdravlje

Smanjuje stres i anksioznost

Ako ste trenutno jako napeti i nervozni oko situacije koja vas okružuju, odite u kupaonu i isperite lice hladnom vodom. Stručnjaci kažu da ova metoda snižava tjelesnu temperaturu i otkucaje srca, što će vas u kratkom roku riješiti stresa. Uz to, lakše ćete se fokusirati na sve što radite ako niste pod stresom

Daje kosi sjaj

Ako želite prekrasnu, sjajnu kosu, isprtite je nakon pranja hladnom vodom jer ćete tako postići željeni efekt. Uz to je i zdrava za tjeme!

Gubitak kilograma

Ako niste znali, ispijanjem hladne vode se ubrzava metabolizam što potiče tijelo da troši  više kalorija što rezultira boljim izgledom! Iako ne postoje znanstveni dokazi za ove navode, osobe koje su držale dijetu su prijavile kako im ispijanje hladne vode omogućava da potroše oko 70 kalorija više u danu.

Liječnici otkrivaju 10 načina kako se štite od bolesti

Lijek za mamurluk

Kava to nikako nije, ali postoje napici koji će pomoći. Jedan od njih je i hladna voda. Dok ćete ispijanjem hladne vode spriječiti dehidraciju nakon ispijanja alkoholnih napitaka, možete i napraviti hladan oblog te ga prisloniti na čelo kako bi pritisak popustio.

Poboljšava cirkulaciju

Dok se tuširate, koristite malo toplu, malo hladnu vodu kako bi krv brže cirkulirala tijelom. Dok vruća voda tjera krv prema koži i dalje od ostalih organa, hladna će obrnuti proces kako bi organi ostali ugrijani.

Mnogi sportaši vjeruju kako tuširanje hladnom vodom nakon treninga pomaže pri oporavku mišića.

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!