Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Akne na leđima

Objavljeno 30.10.2013.

Kožne promjene

Lijep pozdrav doktori, imam 16 godina i muško sam i imam pitanje vezano uz čireve na tijelu. Imam ih već 2 godine i stalno se pojavljuju. Išao sam i kod demrtaloga, propisao mi je crnu kremu za čireve i za akne na licu jednu kremu. Akne su bolje, ali čirevi i dan danas se pojavljuju. Jedem bijeli luk svaki dan za antibaktreijsko djelovanje i čišćenje organizma i jačanje imuniteta, al opet se pojavljuju. Mažem i kremom flogocid koja je dosta dobra i pomogne mi. Higijena mi je uredna, kupanje 2 puta u tjednu. Ne znam što da radim više, al sad mi se pojave svakih 10 do 15 dana i to samo po jedan čir i uvijek na leđima. Evo, priložio sam sliku trenutnog čira koji imam. Hvala na odgovoru i pozdrav

Poštovani, “čirevi” koje povremeno imate na leđima zapravo su akne; akne ne nastaju samo na licu, već se mogu pojaviti i na leđima i prsnom košu – osobito kod mladića, tinejđera. Terapija je ista ona koju koristimo kod akne na licu; ne bih savjetovala Flogocid mast jer sadrži bornu kiselinu, već odgovarajuće druge protuupalne i antibiotske lokalne preparate (azelaična kiselina, benzoil peroksid, klindamicin..). S obzirom da imate (tek) 16 godina, za očekivati je da će se tijekom sljedeće dvije-tri godine akne pogoršavati (dok pubertet ne završi) – pa bi bilo najbolje izbor terapije prepustiti stručnoj osobi – dermatologu.