Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Androgenetska alopecija

Objavljeno 26.02.2014.

Kožne promjene

Poštovani, imam 39 g. te sam počeo gubiti kosu na tjemenu. Proces jako usporen i traje godinama. Od lijekova koristim Andol 100 zbog povišenih trombocita. Obavljena je kompletna hematološka obrada. Sve drugo je uredno (štitnjaca, organi abdomena, vitamini, minerali). U široj obitelji nema osoba koje su izgubile kosu. Je li možda ova antiagregacijska terapija ima utjecaj na to ili je riječ o androgenoj alopeciji? Postoji li mogućnost usporavanja daljnjeg procesa gubljenja kose? Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.

Poštovani, da, rekla bih da je riječ o androgenetskoj alopeciji. Antiagregacijska terapija (Andol 100), nema nikakav utjecaj. Gubitak vlasi možete bitno usporiti korištenjem preparata koji sadrže minoxidil – važna je svakodnevna, uporna, kontinuirana aplikacija – prvi rezultati očekuju se tek nakon 3 mjeseca primjene.