Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Antibiotik može umanjiti djelotvornost hormonalne kontracepcije

Objavljeno 17.10.2013.

Ginekološke smetnje

Poštovani doktore, Znam da mi ne možete sa sigurnošću odgovoriti na pitanje, ali eto barem da mi kažete vjerojatnost. Već par mjeseci redovito pijem kontracepcijske tablete Yasmin. Međutim zbog teže upale mjehura tjedan dana (i to baš u tjednu ovulacije u kojem sam imala seksualne odnose) sam pila Klavocin antibiotik. Nisam imala probavne teškoće niti ikakve naznake da antibiotik smanjuje apsorpciju kontraceptiva. Ipak, tek sada sam shvatila da sam trebala primijeniti dodatnu zaštitu. Jer postoji šansa da je bila smanjena djelotvornost Yasmina? Ne želim paničariti, ali kolika je uistinu šansa da je Klavocin smanjio djelovanje Yasmina? Hvala unaprijed i lijep pozdrav!

Poštovana, antibiotik koji navodite može umanjiti djelotvornost hormonalne kontracepcije,no mislim da je mala vjerojatnost zanošenja uz uvjet da ste bili redoviti s terapijom. Budite mirni i pričekajte sljedeće krvarenje koje će biti znak da je sve u redu.