Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Celijakija

Objavljeno 21.11.2013.

Ginekološke smetnje

Poštovani, imam pitanje vezano uz kontracepcijske pilule Diane35. Naime, počela sam ih koristiti zbog policističnih jajnika po upustvu doktora na prvi dan menstruacije prije 4 dana. Međutim, imam jake nuspojave poput mučnine, skoro nepodnošljivih glavobolja i pečenja u želucu. Prije sam pila Lindynette20, što je trajalo godinu i pol, ali sam onda prestala s obzirom da su se PCOS povukli. Ipak, PCOS su se ubrzo opet pojavili, pa me doktor prebacio na Diane35 zbog toga što su malo agresivnije uz mišljenje da Lindynette nisu bile dovoljno jake da reguliraju PCOS. Prije Lindynette sam pokušala piti Novynette, ali sam i od njih imala jake nuspojave koje se nisu povukle ni nakon 2 mjeseca korištenja tableta. Zanima me da li povratak na Lindynette20 ipak nudi mogućnost trajnog povlačenja PCOS ili bih prema upustvu doktora trebala pokušavati s jačim tabletama. Inače imam celijakiju tako da bi i to mogao biti jedan od razloga zašto loše reagiram na tablete? Imam 25 godina. Hvala na odgovoru

Ima žena koje jednostavno loše podnose kontracepcijske tablete: povraćaju, imaju mučnine, migrene, promjene raspoloženja…. Ako je stvarno tako kao pišete sa Diane, javite se ginekologu, i prestanite ih uzimati. Nema razloga da patite. PCO nije bolest koja se izliječi sa tabletama, to je urođeni poremećaj, koji je kroničan, i traje, te se sa kontracepcijom samo smiruju popratne teškoće-tipa dlakavosti, akni, neredovit ciklus. Nakon prestanka uzimanja tablete imaju još par mjeseci tzv odgođeno-naknadno djelovanje, ali se osnovni poremećaj ponovo vraća. Celijakija sigurno ima utjecaja na to kako podnosite određene lijekove. Ako su Vam Lindynette bile dobre, onda je to razlog da ih se držite do daljnjeg, dok ne budete htjeli zatrudniti.