Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: CIN1 + HPV

Objavljeno 26.10.2014.

Ginekološke smetnje

Pozdrav! Imam 18 god, prije 15 dana nalaz PAPA testa pokazao mi je promjene na grliu vrata maternice. CIN 1 +HPV. Dobila sam terapiju koja je zbilja agresivna. Jednom tjedno makromicin 2x500mg odjednom, dakle 1g tjedno. Zatim vaginalete u sljedećem rasporedu: Plimycol, Arilin, Albothyl, Betadine, Albothyl. No nakon tjedan dana terapije dobila sam upalu mjehura (barem mislim) što nije rijetkost kod mene i strašno me pecka i boli. Također pijem i Diane 35 kao hormonsku terapiju zbog povišenih muških hormona (DHEA-S). Htjela bi da mi pomognete pri odabiru probiotika i da li bi mi preporučili pregled urina zbog čestih upala mjehura sada dok sam pod ovom terapijom ili nakon nje? Može li biti sve uzrok malignih oboljenja na bubrezima?

Doista mislim da ste dobili vrlo agresivnu i neobičnu lokalnu terapiju vaginaletama i zapravo uopće ne znam zašto ste dobili  tu terapiju u toj kombinaciji. Nikada takvo što nisam propisao niti vidio u udžbenik koji to preporučuje. Radi nalaza CIN-a I je to posve nepotrebno jer se bilo koji  CIN tako ne može izliječiti. Niti jedan CIN se ne može liječiti lijekovima jer takvi ne postoje! Vaš organizam  ima mehanizme koji to  mogu zacijeliti i riješiti i kod nalaza CIN-a I se to i dogodi kod najmanje svake druge žene unutar godine dana koliko toleriramo postojanje ovog nalaza. Ukoliko se to ne bi dogodilo unutar tog vremena odnosno ukoliko bi se nalaz u međuvremenu pogoršao tada treba provesti drugi terapijski postupak kojim će se proces sanirati, npr. krioterapija ili LETZ konizacija. Ova terapija koju ste dobili osim silne iritacije neće ništa drugo postići. Diane 35 kojeg uzimate nema ikakvog utjecaja na  proces liječenja CIN-a te ga nastavite koristiti i dalje. Ukoliko imate česte uroinfekte treba učiniti nalaz urinokulture te liječiti uroinfekte prema antibiogramu i to također nema nikakve  veze sa CIN-om. Možete koristiti bilo koji probiotik koji Vam je na raspolaganju. Svi će biti dobri budući su svi sličnog sastava. Ukoliko ste jedno vrijeme koristiti   preporučenu kombinaciju vaginaleta to je sigurno dovelo do poremećaja normalne  vaginalne flore i zato svakao započnite sa  redovitim korištenjem  nekog vaginalnog probiotika. Režim korištenja ne mora biti fiksan, a najuobičajenije je mjesečno premenstrualno tijekom tjedan dana. Vaginalni probiotici sigurno ne mogu škoditi u cijeljenju CIN-a.